Skip to main content

Om Tekniq Kvalitet:  Nyheder

Podcast og Ordrestyring

Podcasts er blevet en af de mest fremtrædende medieformer i disse dage. For nylig inviterede Tommy Hahn Sørensen fra ORDRESTYRING til en samtale om digitalisering inden for håndværksbranchen, og vores direktør, Peter Baagøe Larsen, sprang hurtigt til for at deltage.

Samtalen om digitalisering i håndværksbranchen omhandlede mange forskellige emner og bragte flere centrale pointer frem i lyset. En af dem var erkendelsen af, at digitalisering ikke kan gøres halvhjertet. Hvis virksomheder ønsker at drage fordel af de potentielle fordele ved digitalisering, er det nødvendigt at engagere sig fuldt ud i processen og omfavne de tilgængelige teknologiske løsninger.

En anden vigtig pointe, der kom frem under samtalen, var, at der ikke er en direkte sammenhæng mellem en virksomheds digitaliseringsgrad og kvaliteten af dens kvalitetsledelsessystem. Selvom digitalisering kan forbedre effektivitet og arbejdsgange, er det fortsat afgørende at have et velfungerende kvalitetsledelsessystem implementeret for at sikre en høj standard for produkter og tjenester.

Lyt gerne med og se om podcasten kan give inspiration til jeres næste digitaliseringsprojekt:

https://www.linkedin.com/company/tekniq-kvalitet-aps/posts/?feedView=all&viewAsMember=true

#digitalisering #KLS #ISO #ISO9001 #AIIQ #tekniqkvalitet

Styrk virksomhedens grønne profil med en ISO 14001-certificering

Kravet om en miljøcertificering kan komme fra forskellige aktører. TEKNIQ Kvalitets kompetente auditor vurderer overensstemmelse med nuværende krav og kommende behov fra offentlige myndigheder, kunder og samarbejdspartnere.

Fra 1. januar 2025 må asbestnedrivning kun udføres af autoriserede virksomheder. Bliv én af dem.

Som TEKNIQ Kvalitet-godkendt virksomhed bliver du anerkendt for høj sikkerhed og dokumenteret kvalitet i din asbesthåndtering.

Få forhåndsgodkendelse og første besøg til 2.000,- .

Øg sikkerheden og efterlev lovkravene med en Brandsikrings-certificering

TEKNIQ Kvalitet fokuserer på en tryg opstart gennem dialog, på at jeres fagområder er beskrevet i et kvalitetsledelsessystem, og på at formidle smidig proces for certificering og rettidig audit mod en implementering af kvalitetsledelsessystemet.

Et lille udpluk af udtalelser fra tilfredse kunder

”Mange tak for den glædelige nyhed - Det er en normal ting i jeres hverdag, men en milepæl i min. Tak for den gode behandling, vejledning og oplevelse.”

”STOR TAK for hjælpen og den hurtige respons. Sætter stor pris på din indsats.”

”Tak for den hurtige behandling, det sætter jeg stor pris på.”

”Så skulle den være der, håber jeg :) Tusind tak for hjælpen og god dag.”

Webbureau ITTP